اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۶۲۴

در بازی های خانگی بازیکنان ملوان استرس بیشتری دارند

در بازی های خانگی بازیکنان ملوان استرس بیشتری دارند
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:متاسفانه در بازی‌های خانگی بازیکنان ملوان استرس بیشتری دارند و فشار روانی زیادی را تحمل می‌کنند.
۱۲:۴۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی بدون گل مقابل برق شیراز گفت: بازی خیلی سختی بود ما به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و با مشکلات زیادی مواجه بودیم. ۷-۸ بازیکن‌مان غایب بودند ضمن اینکه به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم آن طور که باید و شاید وارد بازار نقل و انتقالات شویم.

وی افزود: تا چند لحظه پیش از شروع مسابقه نمی‌دانستیم چگونه تیم را ارنج کنیم. چهار بازیکنی که به خدمت گرفته بودیم به دلیل مشکلات بدهی‌های گذشته برای گرفتن مجوز بازی با مشکل روبه‌رو بودند و سازمان لیگ به آنها اجازه بازی نمی‌داد و تا آخرین لحظات هم نمی‌دانستیم کدام بازیکن می‌تواند بازی کند و در نهایت دو بازیکن ما مجوز بازی گرفتند.

دست‌نشان گفت: در ۱۵ دقیقه ابتدای مسابقه خیلی خوب عمل نکردیم و ناهماهنگی‌هایی داشتیم اما دروازه‌بان‌مان عملکرد خوبی را از خود نشان داد. بعداز دقیقه ۲۰ بازیکنان خودشان را پیدا کردند و در نیمه دوم هم بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم. سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم  و برق شیراز فقط به دنبال ارسال توپ‌های بلند برای مهاجمان قدبلندش بود که دروازه‌بان و مدافعان ما خوب عمل کردند. بازی روی چمن مصنوعی هم سختی‌های خودش را دارد.

سرمربی ملوان با اشاره به داور مسابقه عنوان کرد: داور اصلی بازی مریض شد و داور چهارم این بازی سنگین را قضاوت کرد او داور جوان و کم تجربه‌ای بود و باعث اخراج بی‌مورد بازیکن ما هم شد. حسین زیاری داور اصلی ما بود که مریض شد دو تیم هم از قضاوت بازی رضایت نداشتند

دست‌نشان درباره بازی با اکسین در هفته آینده گفت: در دور برگشت همه تیم‌ها بسیج می‌شوند تا امتیاز بگیرند. اکسین تیم خوبی است و نفرات خوبی هم جذب کرده است اما متأسفانه باید بگویم با اینکه ما در خانه بازی می‌کنیم اما بازیکنان ملوان در بازی‌های خانگی استرس بیشتری دارند زیرا هواداران و عاشقان ملوان انتظارشان بیش از توان بازیکنان جوان و خوب ما است. این فشار روی بازیکنان تیم در داخل خانه وجود دارد اما تلاش می‌کنیم که نتیجه دلخواه را بگیریم. پیروزی مقابل تیمی مثل اکسین که رقیب ما در جدول محسوب می‌شود باعث می‌شود ما گامی دیگر به مدعی شدن نزدیک شویم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه نیز گفت: ان‌شاءالله که مسئولان مشکلات را حل کنند بازیکنان تیم بسیار محجوب و پرتلاش هستند باید باشگاه ملوان به بازیکنانی که دارد افتخار کند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین